پتروشیمی بیستون کرمانشاه

پتروشیمی بیستون کرمانشاه، در شمال شــرقي شهر کـرمانشاه و در زمينـي به مساحت 63 هکتــار واقــع شده است که تعداد 500 نفر از نيروهاي متخصص و غير متخصص در آن شاغل مي باشند . سرمايه گذاري ارزي اين شرکت 113 ميليون يورو ، بعلاوه 817 ميليارد ريال مي باشد .

پتروشیمی بیستون کرمانشاه

خـــوراک پتروشیمی بیستون کرمانشاه ، نفت سفيد و بنزن مي باشد که نفت سفيد آن به ميزان 386 هزارتـن در سـال از پالايشگاه هاي کرمانشـاه و آبادان و بنزن به مقدار 19 هزارتـن در سال از سايـر مجتمع هاي پتروشيمي کشور تأمين خواهد شد . توليدات نهايي اين شرکت در سال عبارت است از : L.A.B   ( آلکيل بنزن خطي ( به ميزان 50 هزارتـن جهـت مصارف داخـلي و خارجي و  H.A.B   ( آلکيـلات سنگين ( بـه مقـدار 6480 تن بعنوان مواد اوليه روان کننده های صنعتی ، و بــرش هاي سبک و سنگيـن و رافينيت جمعاً به ميزان 88% نفت سفيد دريافتي ، که کلاً به پالايشگاه کرمانشاه برگشت داده خواهد شد.

خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه شرکت پتروشیمی بیستون

شرکت پتروشیمی بیستون کرمانشاه تولید کننده محصولات  LAB ، HAB  ، Normal Paraffin ، حلاهای 402 ، 502 و 503 افزایش رضایت مندی مشتریان و طرف های ذینفع را از طريق تولید محصولات با کیفیت ، حفاظت ازمحیط زیست رعایت الزامات حاكم بر محصولات خود ، حرکت در جهت توسعه پایدار و تعهد به رعایت کلیه قوانین و مقررات مرتبط با فعالیت ها و در عین حال با حفظ  کرامت انسانی به عنوان برترين هدف خود برگزيده است .

در اين راستا، مديريت ارشد ، اعتقاد و تعهد خود را به اجرا ، حفظ و بهبود مستمر ، مشورت و مشارکت کارکنان به منظور اثربخشي سيستم  مديريت یکپارچه براساس استانداردهای ISO 9001:2015 ، ISO 14001:2015  و ISO 45001:2018 اعلام مي­ دارد .بدیهی است تمامی کارکنان مکلف به رعایت مفاد این خط مشی در جهت تحقق اهداف آن می­باشند.

رئوس کلی خط مشی پتروشیمی بیستون

  • تلاش در جهت افزایش سودآوری پایدار ازطریق ارزش افزوده محصولات ضمن توجه به تولید کیفی بیشینه آنها و با رعایت حقوق ذینفعان.
  • تلاش در جهت پیشگیری از ایجاد آلودگی ، رعایت ضوابطزیست محیطی ، کنترل بهینه آنها
  •  ایجاد محیط کار ایمن و مناسب و تعهد به حذف خطرات و کاهش ریسک های بهداشتی و ایمنی فعالیت ها
  • تلاش در راستای بهینه سازی مصرف انرژی ازطریق  بهبود مستمر فرآیندها
  • تلاش در جهت ارتقاء فرهنگ سازمانی
  • تلاش در ایجاد رضایتمندی مشتریان برپایهفرهنگ مشتری مداری

گواهی نامه های استاندارد

  • سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ISO/TS: 29001-2007
  • سیستم مدیریت زیست محیطی ISO :14001-2004
  • سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ایی BS OHSAS : 18001-2007

بازگشت به صفحه اصلی هیدرولیک و پنوماتیک جامد

پیمایش به بالا